//DANCING PANDA.


Bonjour!

Hello im Liana.thanx for coming to my official blog.i just bloging when i have an idea.i just to lazy to post sumthing because i dont have any idea.errghh -.- click FOLLOW button please :)
Find Me :
Facebook | Twitter
My ChurpChurp
Travel this

Story About Links Goodies


Message
Leave ur link in my Chat Box please :)
kalau nak coment post saya.coment di sini .masheh :)
wanna exchange ur link?tell me n follow me first :)


Sweetsour


Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
terima kasih kekasih hati
Thursday, June 7, 2012 | 8:34 AM | 0 panda


hukhuk! haloo2.ade tak rasenya yang baca post aku ni? dah dekat tiga bulan lebih tak update post.hehe.tak ade idea la nak update ape.tapi ade idea pon aku malas nak type.hehe.online bukak twitter, FB.tu jela keje aku.bukak blog ni jarang benor.hehe.

ok,firtly.aku tersangat lah happy hari ni! yippy2! becoz keluar dengan die.hee~ mule2 tengok wayang.kitorang tengok BOHSIA  2.best wo wa cakap lu.*terpengaruh serius wei,best.zizan ade memang sume jadi lawak la.dengan lagi sorang sape entah pelakon yang kurus2 tuh.ehehe.elok2 aku tak berape nak suka dengan cite tu.aku jadi suka.hehe.lagipon aku tengok cite ni sebab si sayang aku ni sibuk sangat dari bulan  3 nak tengok cite tuh.hehe. tak sangka best jugak.ade lawak,sebab tu best.so,kepada sape yang terpikir2 nak tengok cita ape.aku prefer korang tengok cite ni.best wo ;)

owh.sofi jikan namenye :)

lepas kitorang habes tengok wayang kitorang g carik baju.hehe,macam yang kau janjikan,kau nak belikan aku baju tu kan baby?hehe.aku tuntut tau.sape suruh janji :p
k,first2 carik kat tempat wayang tu jugak *ONE PLAZA* tapi tak ade.sob2 sedih :'(.lepastu die ajak aku pegi tesco pulak carik baju tu.AKHIRNYA! yeay! dapat jugak! aku happy okey kau tak lupa janji kau.kau berusaha jugak nak happykan aku.hee ~ thanx baby


dah dapat baju ape lagi,makanla! haha.bukan main lapar lagi aku time nak keluar tu langsong tak makan.just sarapan makan roti telur je. :( terpakse jugak tahan tengok wayang dulu takot mula lambat :) pegi makan kat KFC bukan main banyak die order.katanya nak bagi aku kenyang.tapi perut aku dah masuk angin.jadi tak selera dah :'( nasi ayam pon aku tak habiskan,sory baby sebab membazir duet kau je :(

dah siap makan2 balik sampai rumah tengok jam 6.30.aduh,lambat gila aku balik.haha.naseb baik aku tak kena marah ;) apepon memang aku happy la.dapat ape yang aku nak.hehe
thanx again hunny :*



Older Post | Newer Post